intervju med mamma

  1. Vilken är din favoritfilm och varför ?
    M:Troja för att jag tycker om historia.
    2. Vilken var/är ditt favoritämne i skolan och varför ?
    M: Mitt favoritämne var bild för att jag tycker om att rita, historia för att den är interssant.
    3. Om du var statsminister, vilka tre saker skulle du förändra först ?
    M: Mer pengar till stipendier för begråvade barn, mer pengar till hälso och sjukvård.
    4. VIlka tre saker skulle du ta med till en öde ö ?
    M: Tält, tändare och kniv.
    5. Var är den värsta du vet ?
    M: Sjukdom och väder anomalier.
    6. Vilka tre egenskaper är viktigaste hos en person ?
    M: Inteligens, känslighet och respekt för andra människor.
    7. Vad är den viktigaste på ett jobb ?
    a) Pengar
    b) Jobbkompis
    c) Status
    d) Att det är roligt
    e) Att det är betydelsefullt och gör skillnad
    f) Annat t.ex. arbetstider
    M: Pengar och att man måste tycker om sitt jobb.
    8. Vad är din stora dröm ?
    M: Att mina barn kommer in i bra skolor och att de får bra jobb.
    9. Vilken är din bästa egenskap ?
    M: Omtänksam.
    10. Vilken är din sämsta egenskap ?
    M: Nervös
    11. Vilken är din favoritfärg ?
    M: vitt och svart.
    12. Vem är din favoritskådespelare ?
    M: Johnny Depp.
    13. Vad är din största rädsla ?
    M: Jag har ingen rädsla.
    14. Vilken är din favoritband/artist ?
    M: Michael Jackson och Modern Talking.
    15. Favoritbok ?
    M: Anne of Green Gables.
    16. Vilket land skulle du besöka ?
    M: Hawaii, Afrika och kina.
    17. Vilken är din favoritdjur ?
    M: Alla.
    18. Vad gillar du göra på fritiden ?
    M: Baka, laga mat och leta efter nya recept.
    19. Favoritsaga ?
    M: Lejonkungen.
    20. Favoritmat ?
    M: Alla kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0